Monday, March 23, 2009

mengantuk.....

Aku tak tahu kenapa tetiba ja terbangun dari tidur. Tengok jam bru bru pkul 4 pgi. Then, asyik tringat assingment yang lecturer bagi...wat magazine...Best la plak wat magazine ni... asyik imaging je bout the my incoming magazine.Aku terus bangun dan duduk dpan laptop...Aku dah decide dah nak wat pe.ha 'Indie Band' haha!:-) Skrang aku tengah cari bahan2 yang aku nat muatkan dalam magazine aku...harap2 nanti magazine aku akan siap dan CUN!!!

Aduh macam mana ni xleh tidur....esok ada klas...



Monday, March 9, 2009

perpisahan....

Kadang-kala perjumpaan yang sekejap amat berat untuk dilepaskan oleh hati. Namun, kehidupan seharian yang telah ‘ditentukan’ terpaksa ditempuhi agar hidup lebih bermakna. Walaupun hati memberontak, mata mengeluarkan air, hidup ini perlu diteruskan juga untuk mencapai impian hidup yang naluri idamkan.

Thursday, March 5, 2009

BLAST of bunkface!

i think this indie band is becoming famous in Malaysia or maybe more. i started to know this band because of their situasi song. At that time,i like that song and just know the song and don't know who is the singer. Then, accidently, i was watched them performing on TV3@ Konsert Jom Heboh. Best lol! they were singing silly lily and situasi. from that, i'm starting to know bunkface deeply, downloading at Youtube.com, listening their songs on Myspace and serching 'bunkface' on web. Now I want to announce to people over the world that I'm #1 FAN OF BUNKFACE!Go!gO! BUNKFACE!

*Terima kasih kerna support local band*

BLOGGER SUCK!

KADANG-KADANG BLOGGER NI SUCK JGAK! TPI I LIKE THAT.. DON'T KNOW...